Content Marketing - jak pozyskać dzięki niemu ruch?

Content Marketing polega na skonstruowaniu takiej treści, aby była dobrze odbierana przez roboty Google. Treść musi być odpowiednio okodowana, posiadać materiały video lub zdjęcia, a także opisywać KONKRETNY temat w formie eksperckiej. Jeśli artykuł zostanie właściwie zoptymalizowany, może się stać trampoliną dla sklepów internetowych lub portali e-commerce.

Content Marketing czyli blog

Wśród pozycjonerów coraz popularniejsze stają się blogi. Można je pozycjonować naturalnie poprzez samą treść. Zasada prowadzenia bloga, który ma nam zgromadzić czytelników jest prosta. Polega na takiej technice pisania, aby osoba czytająca tekst dowiedziała się z niego wszystkiego. Polega również na stworzeniu takiego tytułu, aby był słowem kluczowym wpisywanym przez Internautów.

Zasada pozyskiwania czytelników

Jeśli prowadzimy blog o odchudzaniu, to możemy zdobyć wielu czytelników tworząc wpis pod tytułem: "Jak schudnąć 5 kilogramów w miesiąc? Oto 5 sposobów". Dlaczego? Ponieważ w polskiej wyszukiwarce Google ponad 100 000 razy dziennie poszukiwane jest to hasło. To oznacza, że jeśli Twój blog pod frazą "Jak schudnąć 5 kilogramów [...]" będzie w TOP 10, to masz szansę na kilka tysięcy odwiedzin dziennie.

Zasada przekierowywania czytelników

Gdy nasz blog będzie miał sporą oglądalność, możemy na nim umieszczać reklamy sponsorowane lub linki pozycjonujące. Przekierujemy w ten sposób kilka tysięcy ludzi na stronę docelową i jeśli to będzie sklep - możemy skutecznie zwiększyć sprzedaż. Wiele osób tworzy blogi i je pozycjonuje tylko po to, aby w przyszłości podmienić go na sklep i mieć gotową bazę potencjalnych klientów.

Prowadzenie bloga to świetny sposób na pozyskanie czytelników w formie potencjalnych klientów. Jeśli sami nie chcecie umieszczać wpisów, możecie zawsze skorzystać z pomocy copywriterów. To nie będzie duży koszt, a ponadto zwróci się szybko pod postacią liczby odwiedzin lub potencjalnych zarobków z AdSense.