5 zasad copywritingu produktowego, część 2

Zastanawiałeś się kiedyś, co zamierzasz robić na emeryturze? Może mieć piękny domek w górach albo opalać się na tropikalnej plaży? Niestety z wysokością emerytur, jakie nas czekają, nie jest to możliwe, no chyba, że mieszkasz nad morzem, to będziesz mógł sobie poleżeć na plaży.

Mimo iż, wielu ludziom wydaje się, że emerytura to taka prosta sprawa i odpoczynek, to niestety wcale tak kolorowo to nie wygląda. Przede wszystkim trzeba się nauczyć kreatywności. Będzie ona bardzo potrzebna przy dostaniu pieniędzy, ponieważ trzeba je będzie tak podzielić, aby starczyło na cały miesiąc. Po drugie, musimy wziąć pod uwagę lekarstwa, których ludzie starsi mają całe mnóstwo. Ich ceny niskie nie są, więc to dodatkowe wydatki.

Zacznij działać na swoją korzyść

Aby uniknąć lichej emerytury, trzeba na nią odłożyć pieniądze. Aby jednak móc je składać, trzeba mieć, z czego to robić. Jeśli jesteś urodzony w dobie komputerów, to nie będziesz miał problemu ze znalezieniem pracy przez Internet. Co dziwne, niewiele ludzi zdaje sobie sprawę tego, że można taką pracę podjąć. Dlatego, dość mały odsetek w ogóle próbuje swojego szczęścia. Ty jednak nie musisz być copywriterem ani zakładać bloga, ale możesz się zdecydować na sklep internetowy. Wiadomo, takie przedsięwzięcie nie należy do łatwych, gdyż najpierw trzeba wydać, aby cokolwiek móc zarobić. Jest to jednak dobry sposób na biznes, ponieważ dzięki takiej działalności w Internecie masz zasięg na cały świat, a nie tylko na jedno miasto jak to zwykle jest ze sklepami stacjonarnymi. Jednakże, aby taki biznes się kręcił, musisz potrafić dobrze sprzedać swoje produkty. Jak to zrobić? Poznaj 5 zasad copywritingu produktowego, które podpowiedzą Ci jak zachęcić klientów do kupna Twoich produktów.

1. Historie mają znaczenie

Pewnie nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego, że storytelling doskonale sprawdza się w copywritingu produktowym. Dzięki temu, że ukażemy towar w kontekście historii ludzkiej, to zadziałamy na wyobraźnie i podświadomość odbiorcy.

2. Skanowanie

Bardzo ważne jest odpowiednie dopasowanie tekstu do użytkowników. Każdy z nich skanuje treści i strony, dlatego trzeba unikać opisów długich i wyczerpujących. Tekst powinien zawierać akapity, wypunktowania, widoczny tytuł, galerię zdjęć oraz pogrubienia czcionki.

3. Powolne tworzenie

Pamiętaj, aby się nie śpieszyć. Bardzo ważne jest dobre zaplanowanie treści, następnie napisanie, a na końcu poprawa. Każde zdanie należy przemyśleć i przeanalizować. Poprawić możesz go na drugi dzień, a będziesz miał na niego świeże spojrzenie.

4. Pokaż wizualną atrakcyjność

W tym przypadku mowa o produkcie i jego wyglądzie. Musi on być dla konsumenta atrakcyjny. Pamiętaj o dobrych jakościowo zdjęciach. Możesz także wykorzystać wideo.

5. Zasada KISS

Keep it simple powinna być dla Ciebie mantrą. Klient, wchodząc na stronę sklepu chce wiedzieć o nim wszelkie konkretne informacje i tylko tyle. Nie trzeba niczym wzbogacać podawanych informacji, aby nie zanudzić.