Social media
Komunikacja marki w social mediach – poradnik
Nie znajdziemy zapewne takie osoby, która powie nam, że nie chce zarabia więcej. Niestety żyjemy w czasach, kiedy światem żądzą pieniądze...
Facebook jak skutecznie go wykorzystać do promocji?
Nie znajdziemy zapewne nikogo, kto nam powie, że odmówił podwyżki, kiedy szef mu ją oferował. I nie dziwne, ponieważ pieniądze odgrywają...
Kampania reklamowa w LinkedIn.
Biznes w internecie wymaga na nas wielu zabiegów marketingowych, które podniosą nasze przychody i przyciągną do naszej firmy nowych...
Narzędzia wspierające kampanię Social Media
W dzisiejszych czasach bardzo wiele firm prowadzi swój biznes w sieci. Dzięki temu rozwijają się różnego rodzaju technologie oraz systemy...
Co to są Social Media?
Nowoczesne firmy, które pragną rozwijać się w internecie oraz prowadzić skuteczne kampanie marketingowe, oraz sprzedażowe powinny...
Wpływ social media na wizerunek firmy.
Żyjemy w czasach, w których firmy przenoszą swoje biznesy do internetu. Trwa ciągła walka o klientów, którzy stali się wybredni i...
Jak prowadzić Fanpage na Facebooku?
Skuteczne promowanie firmy to nie tylko tradycyjna reklama w internecie oraz pozycjonowanie strony firmowej. Obecnie bardzo duża ilość firm...
Co to jest Content Marketing?
Posiadając własną stronę internetową lub sklep internetowy każda firma, aby osiągnąć przychód, powinna inwestować w pozycjonowanie...
Media społecznościowe - na czym polega kopiowanie rozwiazań ze Snapchata? Część 2
Zacznijmy od tego, że Snapchat zbudowany jest organicznie. Przede wszystkim aplikacja nie posiada mechanizmu poleceń znajomych lub kont...
Media społecznościowe - na czym polega kopiowanie rozwiązań ze Snapchata? Część 1
Trzeba przyznać, że od ostatnich kilku miesięcy funkcje znane ze Snapchata pojawiają się na różnych...
Jaki jest najlepszy czas na publikację tekstów?
Trzeba przyznać, że każdy z nas, zwłaszcza na początku swojej „przygody” z mediami społecznościowymi...
Top 3 skutecznych narzędzi do prowadzenia social media
Zarządzanie mediami społecznościowymi wymaga dzisiaj właściwego przygotowania i wiedzy zakresu marketingu internetowego. Nie każdy jednak może...
Rola hashtagów w zwiększaniu zasięgu treści w internecie
Początki hashtagów związane są z Twitterem, serwisem społecznościowy umożliwiającym tagowanie oraz odpowiadanie innym użytkownikom. Hashtagi...
Na czym polega marketing społecznościowy?
Internet jest obecnie najpopularniejszym medium i wszystko wskazuje, że na to, że w najbliższym czasie nic tego stanu rzeczy nie zmieni. Nie...
Jakie są zalety marketingu społecznościowego?
Internet stanowi źródło nieograniczonych możliwości, zwłaszcza w gromadzeniu społeczności wokół firmy czy marki. Pomocne w tym są media...
Fanpage na Facebooku - jak go prowadzić?
Każda platforma e-commerce pragnąca zaistnieć w sieci powinna prowadzić profil w serwisie społecznościowym. Jako...
Czy Google + to porażka?
Firma Google rzadko notuje porażki i nie przyznaje się do nich na forum publicznym. Z G+ jednak nic nie mogą zrobić, bo maszyna...
Twitter łączy się z Google - jakie będzie miał z tego korzyści?
Kilka lat temu trwał krótki epizod, kiedy Google i Twitter połączyły siły. Po latach chłodnych relacji...
Aktywność w Social Mediach kluczem do promocji w sieci
Serwisy takie jak Facebook, Twitter, Google + i Youtube to media społecznościowe, które skupiają kilkaset milionów...
Kanał firmowy w social mediach - o czym musisz pamiętać?
Nie ma chyba bardziej skutecznego narzędzia do promowania firmy i jej produktów, niż media społecznościowe. Korzyści z posiadania konta na...
Jak działa reklama na Instagramie?
Warto wspomnieć o tym, że od 1 października Instagram umożliwia wyświetlanie reklam w swojej aplikacji poprzez konto reklamowe na Facebooku. Co...
Najczęstsze błędy marketingowe - Instagram
Trzeba przyznać, że od powstania Instagrama w 2010 roku wiele wiodących marek, wpływowych osobistości mediów...
Rodzaje użytkowników social media
W mediach społecznościowych jest coraz więcej polskich internautów. Instagrama czy Facebooka chcą już mieć nie...
Selfie w tle z marką
Fotografia amatorska znacznie się zmieniła, od kiedy pojawiły się smartfony. Selfie stało się popularne, z czego...
Jak podbić zagraniczne rynki przy pomocy Twittera
Ponieważ temat odnośnie wiedzy, kiedy najlepiej publikować posty na Facebooku był już wielokrotnie przerabiany, więc...
Social media – trendy na rok 2016
Coraz częściej można się spotkać z powracaniem komunikacji czasu rzeczywistego. Dzięki umowie pomiędzy Twitterem i...
LinkedIn – jak wzmocnić pozycję swojej firmy?
Każdy posiadacz firmy – nawet tej najmniejszej, chce być jak najlepiej rozpoznawalny wśród klientów. W tym celu...
Pinterest jako szansa dla niewielkich przedsiębiorstw
Jesteś właścicielem niedużej działalności? Jestem, więc pewny, że bardzo często korzystasz z social...
Jak odnieść sukces na Twitterze będąc przedsiębiorcą?
Jeśli jesteś przedsiębiorcą, to z pewnością media społecznościowe takie jak Twitter, powinny być Ci...
Skuteczne porady dla przedsiębiorców działających na Facebooku
Każdy właściciel niedużej firmy z pewnością korzysta z narzędzi social media typu Facebook. Zależy to...
Czym jest wtyczka social media?
Trzeba przyznać, że niesamowicie ciężko wyobrazić sobie dzisiejszy świat bez istnienia social media. Generalnie rzecz ujmując większość z...
Czy warto założyć bloga firmowego?
Trzeba przyznać, że blogosfera jest kolejną – obok mediów społecznościowych – „strefą”, w której warto zaistnieć w...
Dlaczego strategia marki jest tak ważna?
Trzeba przyznać, że strategia marki i jej istnienia jest bezwzględnie konieczna i bez wątpienia stanowi kluczowy czynnik powodzenia biznesu, jaki...