E-mail marketing
Jak połączyć AdWords z SEO? Odpowiadamy na pytania!
Nie tak dawno pisaliśmy o nowej koncepcji promocji w sieci, a mianowicie o połączeniu AdWords z pozycjonowaniem. Nie spodziewaliśmy się, że...
O AdWords słów kilka - jaki jest najbardziej skuteczny styl SEO? cz.2
W pierwszej części naszego artykułu (link tutaj) poznaliście najbardziej popularne mity dotyczące Google AdWords. Dziś chcemy Wam...
Co pierwsze? AdWords czy SEO?
Inwestorzy pragnący zarabiać w Internecie często decydują się na uruchomienie sklepu lub firmy. Początki wydają się trudne, ale w dobie...
Jak reklamować się w AdWords?
Spora część właścicieli stron / platform e-commerce uważa Google za tak potężne narzędzie, że przygotowanie kreacji AdWords na potrzeby...
O AdWords słów kilka - mity, w które nie powinieneś wierzyć! cz.1
Gdy postanawiasz znaleźć coś w Internecie, zapewne korzystasz z wyszukiwarki Google. To potężne narzędzie daje ogromne możliwości, ale...
Czym jest remarketing?
Wyobraź sobie, że szukasz nowego laptopa do swojego biura. Uruchamiasz wyszukiwarkę Google i wpisujesz "tanie laptopy". Odnajdujesz sklep...
Reklama w Google - nie taka straszna jak myślisz
Na hasło "adwords" część społeczeństwa reaguje bardzo nerwowo. Uważają tą usługę Google za niepotrzebny wydatek, a analizując pozycje...
Jak monitorować swoją pozycję w Google?
Wyznacznikiem sukcesu w sieci jest wysoka pozycja w wyszukiwarce Google. Osoby, które posiadają własne witryny często sprawdzają ich pozycje...
Pozycjonowanie regionalne - prostsze, niż myślisz!
Do niedawna pozycjonowanie stron internetowych było naprawdę łatwe i oprócz sklepów wszyscy skupiali się na frazach globalnych. Dziś - w...
Pozycjonowanie w abonamencie, a efekty
Agencje SEO coraz częściej oferują pakiety pozycjonowania oraz abonamenty. Ma to na celu pokazanie, że firma posiada własne linie...
Jak przygotować stronę do audytu? Copywriting
Coraz więcej agencji SEO zaczyna rozumieć, że łączenie pozycjonowania z content marketingiem może dać świetne efekty. W związku z tym...
Jak przygotować witrynę do audytu?
Audyt to działania mające na celu zbadanie witryny i jej możliwości promocyjnych. W zasadzie każda agencja SEO proponuje audyt przed...
Jak rozpocząć pozycjonowanie sklepu?
Branża e-commerce rządzi się swoimi prawami i konkurencja na tym rynku jest iście gigantyczna. Definicją rzetelnej i profesjonalnej agencji...
Pozycjonowanie szerokie, czyli co?
Specjaliści od SEO mają kilka metod pozycjonowania, a wersja "szeroka" dotyczy głównie platform e-commerce. Można rzecz, że pozycjonowanie...
Połączenie konta Google AdWords z Analitycs - lepszy start cz.2
W poprzednim artykule napisaliśmy, dlaczego warto połączyć konto AdWords z Google Analitycs. Dziś skupimy się na...
Połączenie konta Google AdWords z Analitycs - korzyści cz.1
Nie tylko pozycjonerzy i copywriterzy korzystają z narzędzi Google do sprawdzania pozycji oraz promowaniu kampanii AdWords. Robią to...
Zmiany w wyświetlaniu się reklam AdWords
Pamiętacie zapewne początki reklam AdWords. Było ich niewiele w pierwszej dziesiątce, a na ekranie monitora mieściły...
Google AdWords od kuchni
Google może się pochwalić największą siecią reklamową, która napędza koniunkturę sprzedaży w...
Remarketing - potężne narzędzie podświadomości
Wyobraź sobie, że trafiasz do sklepu internetowego, planujesz zakup nowego urządzenia elektronicznego. Dodajesz produkt do koszyka i...
Konwersja strony internetowej - na co zwrócić uwagę? cz.2
Konwersja strony internetowej ma ogromny wpływ na sprzedaż. Firmy, które chcą odnieść sukces w Internecie muszą...
Konwersja strony internetowej - na co zwrócić uwagę?
Konwersja strony internetowej to temat na kilka książek. W skrócie chodzi o to, aby jak największa liczba odwiedzających...
Koniec pozycjonowania? Co szykuje Google?
1 Maja bieżącego roku jak zawsze przeglądaliśmy wyniki w wyszukiwarce Google. Postanowiliśmy sprawdzić, co się tam...
3 powody, dla których warto łączyć AdWords z SEO
Nie ma lepszej metody na promocję w sieci, niż połączenie dwóch stylów marketingu. Google AdWords pozwala na...
Niecierpliwy klient SEO - bo na efekty trzeba czekać
Internet ma w sobie wielką moc, a jego najciemniejszą stroną jest możliwość pisania wszystkiego co nam ślina na...
Jak wybrać agencję SEM?
Planujesz kampanię AdWords, ale nie wiesz którą agencję SEM wybrać? Mając doświadczenie w poszukiwaniu...
Marketing w Internecie - przed czym się bronić? cz.2
Kto mieczem wojuje - ten od miecza ginie. To przysłowie świetnie sprawdza się w odniesieniu do pozycjonowania. Marketing internetowy...
Reklamy PPC czy SEO? Co jest dla Ciebie lepsze?
Reklama typu PPC (pay per click) polega na takiej emisji, że strona internetowa płaci za kliknięcie tylko wtedy, gdy na witrynę...
Marketing w Internecie - jakie są możliwości? cz.1
Zapewne domyślasz się, że możliwości reklamy jest coraz więcej. Kiedyś popularne były wpisy w katalogach...
Jak tworzyć opisy produktów do sklepu?
Prowadzenie sklepu internetowego to nie tylko sprzedaż, ale budowanie treści, czyli opisów produktów. Dzisiaj nie będziemy się zajmować...
Blog - Twoje narzędzie do promocji w sieci
Coraz więcej osób prowadzi blog, bo dzieląc się specjalistyczną wiedzą mają szansę na zyskanie rozgłosu. Blogi pozycjonuje się właściwie...
Jak zwiększyć ruch na stronie www? Kilka wskazówek
Zwiększenie liczby odwiedzających istotnie przekłada się na większe zainteresowanie stroną i zyski. Istnieje wiele sposobów na to, aby...
Dlaczego warto się pozycjonować w Google?
Wyszukiwarka Google to skrypt, z którego korzysta ponad 90% polskich internautów. To dobitnie pokazuje, że ją lubimy i ufamy jej wynikom...
Różnica między firmą, a marką
Wiele osób myli pojęcia "firma" z pojęciem "marka". Marka to produkt wydany przez firmę i jako przykład możemy podać "Grand" czyli lody...
Integracja sklepów z kanałami sprzedażowymi
Sprzedajesz w wielu miejscach, a chcesz zintegrować wszystkie kanały sprzedaży w Twoim sklepie internetowym? Jeśli chcesz stworzyć duży i...
Automatyzacja marketingu
Marketing ciągle się zmienia i musi dostosowywać się do nadchodzących trendów. Nikogo nie dziwią nowe techniki, ale wiele osób nie może się...
Jak przygotować i wysłać dobrego e-maila?
W kampaniach e-mail marketingowych niezbędny jest dostęp do bazy adresów mailowych, pozyskanych w sposób legalny i ze...
Jak omijać filtry antyspamowe?
Podstawą działania w e-mail marketingu jest posiadanie zgody adresatów indywidualnych na otrzymywanie tego typu elektronicznej...
Urządzenia mobilne a e-mail marketing
Urządzenia mobilne są bardzo popularne w Polsce - nie tylko z uwagi na wygodę użytkowania, ale i na cenę. Wiele firm...
Jak optymalizować kampanię e-mailingową
Kampanie e-mailingowe mogą wzbudzać poczucie, że można z nich uzyskać coś więcej, bardziej dopracować, wywołać lepszy efekt. W takim...
Jak prawidłowo tworzyć bazę odbiorców emailingu?
Nie należy zaprzeczać, że sukces firmy w kampanii e-marketingowy zależy od oferty, grupy odbiorców i ich segmentacji, a także od kreacji...
"Content is king" - także w e-mail marketingu
Mówi się, że elektroniczna skrzynka pocztowa zostanie wyparta przez komunikatory dostępne w mediach społecznościowych. Rzeczywiście, wiele...