Nie tylko pozycjonerzy i copywriterzy korzystają z narzędzi Google do sprawdzania pozycji oraz promowaniu kampanii AdWords. Robią to też osoby prywatne, które chcą na własną rękę zapewnić sobie wysoką pozycję w wyszukiwarce. Osoby nowe, nie znające jeszcze do końca środowiska SEO powinny się skupić na połączeniu konta Google AdWords z Analitycs, gdyż taki duet sprawia, że promowanie marki w sieci staje się prostsze.
Korzyści z połączenia konta
W Google Analitycs lub AdWords możesz mieć wiele danych i jeśli zamierzasz korzystać z obydwu narzędzi, to w wielu przypadkach zaoszczędzisz czas. Google to na tyle inteligentne narzędzie, że automatycznie podpowiada wypełnienie pól, ale też skrypt, który zbiera o nas informacje. Połączenie konta Google AdWords z Analitycs sprawi, że kampania reklamowa będzie pod maksymalną kontrolą promotora.
Celem jest konwersja
Konwersja strony internetowej to współczynnik osób odwiedzających do sprzedanych produktów / zapytań ofertowych. Zazwyczaj jak jest na poziomie 5%, to strona internetowa zarabia całkiem sporo. W większości przypadków współczynnik rzadko przekracza 1%, czyli na 1000 osób tylko 10 dokonuje zakupu. Analizując ruch na stronie poprzez Google Analitycs można znaleźć rozwiązanie problemu. Stała obserwacja pozwoli na wykrycie tych podstron lub produktów, które w oczach konsumentów są nieatrakcyjne i mając minimalne pojęcie o UX (User Experiences) możemy zmodyfikować witrynę.
Korzyści wynikające z połączenia konta AdWords i Google Analitycs są ogromne. Większość agencji SEO nie wyobraża sobie pracy na tych narzędziach bez separowania. Jeżeli chcecie się z nami podzielić swoimi przemyśleniami, to zapraszamy do dyskusji.