O AdWords słów kilka - jaki jest najbardziej skuteczny styl SEO? cz.2

W pierwszej części naszego artykułu (link tutaj) poznaliście najbardziej popularne mity dotyczące Google AdWords. Dziś chcemy Wam przedstawić naszą wizję skutecznego SEO. Będzie mowa o naprawdę sporej inwestycji, dlatego polecamy lekturę wszystkim tym, którzy nie traktują Internetu jako miejsca, gdzie można zarabiać bez inwestowania.

Jak promować nową stronę przy pomocy AdWords + SEO?

Rzadko się zdarza, aby właściciel świeżej platformy zdecydował się na promocję w AdWords. Zazwyczaj taka osoba skupia się na wstępnym pozycjonowaniu (pozycjonowanie szerokie), zaś dopiero po czasie zbiera środki na AdWords. Być może w międzyczasie zainteresuje się Content Marketingiem i gdyby cofnął się do początku, wykorzystał te trzy narzędzia jednocześnie - jego sukces stałby się rzeczywisty już po kilku dniach od uruchomienia platformy.

AdWords + SEO + CM - najlepszy styl SEO?

Wielu nie zdaje sobie sprawy, że jeśli planują zarówno pozycjonowanie, jak też kampanię AdWords, trzeba ustalić wartości. Wiadomym jest, że pozycjonowanie to długotrwały proces, a reklamy AdWords mogą dać efekty od razu. Choć płacimy za każde kliknięcie (PPC), możemy sprzedawać produkty lub usługi. Nie czekamy zatem, aż nasza pozycja będzie wysoka, bo dzięki reklamom AdWords i tak jesteśmy wyżej, niż w TOP10.

Świetnym rozwiązaniem będzie zainwestowanie pieniędzy w AdWords już na etapie szukania agencji SEO. W międzyczasie należałoby uruchomić działania pozycjonerskie, a dla spotęgowania efektów skupić się na Content Marketingu, czyli marketingu treści na stronie internetowej. Promowanie się na tych trzech płaszczyznach nie tylko zaowocuje wysoką pozycją w Google, ale sporym ruchem na stronie internetowej. Mając na przykładzie sklep możemy się odnieść do sprzedaży, która od pierwszego dnia promocji AdWords będzie notowała progres.

Ile to kosztuje?

Chcąc osiągnąć sukces w sieci należy zainwestować od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Wydaje się to sporą kwotą prawda? Bo jest, lecz zwraca się bardzo szybko. Po osiągnięciu pozycji TOP5 możemy zawsze zaprzestać reklam AdWords i zbierać pieniądze na inny rodzaj promocji. Z obserwacji agencji SEO wynika, że zjawisko "inwestowania w promocję" rozwija się bardzo szybko i wiele ludzi jest gotowych zainwestować naprawdę ogromne środki, aby już na drugi dzień liczyć zyski.

Uważamy, że połączenie trzech metod reklamy w jedną da najlepsze wyniki SEO/Sprzedaży. Jeśli macie podobne zdanie lub z czymś się nie zgadzacie, to zapraszamy do dyskusji!