O AdWords słów kilka - mity, w które nie powinieneś wierzyć! cz.1

Gdy postanawiasz znaleźć coś w Internecie, zapewne korzystasz z wyszukiwarki Google. To potężne narzędzie daje ogromne możliwości, ale spośród tysięcy stron internetowych pewnie wybierasz te wyróżnione lub z TOP10. Jeśli tak robisz, to podświadomie zostałeś kupiony. Trafiła do Ciebie albo wysoka pozycja strony albo fakt, że reklamuje ją Google. Dziś dowiesz się, dlaczego tak wiele osób nie poleca Google AdWords. Znając to środowisko od środka odpowiemy na pytania, które wielokrotnie nam zadawaliście. Zapraszamy do lektury.

To jest nieopłacalne!

Na pewno wielokrotnie słyszałeś, że reklama AdWords jest droga. Owszem, może kosztować sporo, bo za każde wejście na Twoją stronę będziesz miał naliczane opłaty. Sęk w tym, że Google zapewni Ci ruch, ale nie zatrzyma klienta na stronie, jeśli witryna go nie przekona. Sukces w reklamie osiągają Ci, którzy rozumieją, czym jest UX (User Experiences). Mowa o całości odczuć, jakie Internauta przeżywa obserwując Twoją stronę. Im jest ona ciekawsza, tym dłużej on będzie ją przeglądał. To od Ciebie zależy, jak zareklamujesz swoje produkty i jaką odnotujesz sprzedaż.

Konkurencja jest ogromna

To kolejny mit, w który nie warto wierzyć. Internet jest specyficznym miejscem, gdzie słowa pisane mają większą moc od wypowiadanych. Specjaliści od Content Marketingu potrafią tak ułożyć hasło reklamowe, aby przyciągnąć klientów nawet od sporej konkurencji. Warto zatem pamiętać, aby nie wierzyć w magiczne słowo "konkurencja", ponieważ w odniesieniu do reklamy AdWords nie ma w zasadzie wielkiego znaczenia.

To wymaga czasu

Nieprawda. Bardzo wiele firm zajmuje się tylko kreacjami na potrzeby AdWords i zarabiają niezłe pieniądze od STAŁYCH klientów. To pokazuje, że popyt na AdWords jest ogromny i nawet osoba z minimalnym pojęciem o promocji może odnieść sukces korzystając z usług agencji interaktywnej. Nie wierzcie zatem, że to wymaga wysiłku czasowego, bo nawet promując się samemu nie spędzimy w panelu AdWords więcej, niż godzinę tygodniowo.

A Wy? Znacie jakieś mity o AdWords, które chcecie tutaj obalić? Jeśli tak, to piszcie bez skrępowania!