Pamiętaj, ze konkurencja ciągle trzyma rękę na pulsie. Stara się nie tylko najlepiej wprowadzać w życie kampanię SEO, ale także sprawdza, co się dzieje u innych. Ty również powinieneś to robić. Dzięki użyciu sposobów, jakimi konkurencja się posługuje, możesz jej nie tylko dorównać, ale co najlepsze przegonić w wyścigu.
Kim jest Twój konkurent?
Jeśli planujesz skontrolować działania Twojej konkurencji to musisz ją przede wszystkim znać. Tych, z którym walka trwa najbardziej zażarcie z pewnością zdążyłeś już poznać bardzo dobrze, ale przeanalizuj również pozostałych. Wykorzystaj w tym celu wyszukiwarkę. Wpisz w nią słowa kluczowe, które prowadzą do Twojej stroni i zobacz, która dziesiątka jest na podium. W takich poczynaniach pomogą Ci ciekawe narzędzia.
Jest to narzędzie, które ma wiele funkcji i znacznie ułatwia sprawdzanie, co się dzieje u konkurencji. Będzie on również pomocny, gdy będziemy poszukiwać kluczowych słów dla swojej branży.
Jeden z najpopularniejszych platform do sprawdzania widoczności witryn www w wynikach wyszukiwania. Pokazuje również, jakich zmian dokonano na danej stronie w ciągu ostatnich miesięcy.
Występuje zarówno darmowa wersja jak i płatna (69 – 349€ miesięcznie).
Jego baza informacji na temat poszukiwanych haseł wynosi prawie 13 mln.
Możemy go zdobyć za cenę 100 lub 300zł miesięcznie.
6. Semstorm pl.
Podobny system do powyższego, ale z różnicą ilości fraz – 16 mln. Między innymi możemy się przez niego dowiedzieć czy zaszły jakieś różnice w pozycjach czy jak często dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę.