Każdy z nas bez względu ma to ile ma lat, chce mieć własne pieniądze, aby móc zaspokajać swoje potrzeby materialne. W przypadku dzieci jest to parę złotych na słodycze, które czyni ich bogaczami. Jednak w przypadku dorosłych, nie jest to już tak proste, ponieważ jest nie tylko więcej wydatków, ale także pieniądze trzeba zdobyć samemu.
Jednak nie każdy ma możliwość znaleźć pracę w odpowiednim czasie. Im wcześniej zaczniemy szukać tym lepiej, ale niekiedy zdarzają się takie sytuacje, że kończy się nam umowa lub zostajemy zwolnieni. Bardzo ciężko jest znaleźć pracę i utrzymać się w jednej firmie przez kilka lat. Dlatego też, niektórzy wybierają wyjście znacznie lepiej płatne, ale niestety trudniejsze. Mowa tu o własnej działalności. Dokładniej o internetowej.
Jeśli zawsze marzyłeś żeby prowadzić własny sklep, to masz okazję. Jednak to się tylko wydaje proste, a w rzeczywistości wcale takie nie jest. Aby nasz sklep był odwiedzany przez klientów, potrzebujesz odpowiednich tekstów, które nie tylko podniosą Twoją stronę w wyszukiwarkach, ale także sprawią, że czytelnik będzie zaciekawiony. Możesz zacząć od pisania bloga na odpowiedni temat, który będzie dotyczył sprzedawanych rzeczy. Jednak zanim zaczniesz to robić, musisz wiedzieć jak pisać poprawne teksty pod kątem SEO. Poniższe wskazówki pomogą Ci ze zdobyciem tej wiedzy.
1. Nie przesadzaj z fazami kluczowymi
W całym pisaniu, nie chodzi o to, aby naszpikować cały tekst słowami kluczowymi. Dzięki temu nie uda Ci się zdobyć wyższej pozycji w Google. Jeśli przeładujesz taki tekst, to nie zyskasz praktycznie nic, a stracisz klientów.
2. Odpowiedni dobór słów
Słowa kluczowe, powinny być praktyczne i mało ogóle. Nie ma sensu poszerzać grona odbiorców o tych, których interesuje tylko „samochód”, a nie „sprzedaż samochodów używanych”. Pamiętaj jednak, aby zbytnio nie zawężać fraz kluczowych, ponieważ z kolei możesz stracić zainteresowanych klientów.
3. Pisz teksty dla ludzi
Musisz pamiętać, że Twoje teksty będą czytać przede wszystkim ludzie. Odpowiedni tekst będzie dopasowany nie tylko do wyszukiwarki, ale także dla czytelnika. Ma on być zwięzły, czytelny, przejrzysty. Nie używaj skomplikowanych słów ani żargonu.
4. Baw się słowami
Nie staraj się upychać jednego słowa kluczowego gdzieś, gdzie kompletnie nie pasuje, ale skorzystaj z wyrazów bliskoznacznych. Nie bój się używać słów zamiennych, odmieniać rzeczowników itp. Możesz też używać liczny mnogiej, a rzeczowniki odmieniać przez przypadki. Wbrew pozorom Google radzi sobie coraz lepiej z rozpoznawaniem odmienianych wyrazów.