5 zasad copywritingu produktowego, część 1

Chcesz mieć godne zarobki? W takim razie musisz mieć doskonałą pracę. Jest to taka, która nie tylko zapewni wypłatę na wysokim poziomie, ale także nie będzie od nas wymagać wysiłku. Niestety, rzeczywistość dopada każdego z nas i wreszcie przekonamy się, że takie rzeczy nas nie będą dotyczyć, gdyż najpierw na wszystko trzeba zarobić, a później jeszcze o to zawalczyć.

Ogromna liczba osób, którzy już przekonali się o swojej sytuacji decyduje się na prace za granicą. Jednak wcale nie maluje się to lepiej. Rzeczywiście, pieniądze są lepsze, ale trzeba pracować od rana do nocy i zbierać owoce lub warzywa lub wykonywać inne czynności, które wywołują bóle, otarcia i siniaki. Nie zdają sobie oni sprawy z tego, że te same lub znacznie lepsze pieniądze mogą uzyskać w swoim kraju przy włożeniu minimalnego wysiłku w poszerzenie swojej wiedzy. Mowa tutaj o założeniu własnego biznesu w sieci.

Możesz przecież prowadzić sklep internetowy lub handlować usługami. Wiadomo, że nie jest to proste i wpierw wymaga wkładu, ale daje później nie tylko zyski, ale i ogromną satysfakcję. Mając sklep internetowy musisz jednak wiedzieć, jakie treści tworzyć, aby zdobywać nowych klientów oraz skutecznie walczyć z konkurencją, która jest zwykle bezlitosna. Poznaj, więc 5 zasad, które powiedzą Ci jak zwiększyć sprzedaż poprzez poprawę konwersji na stronie.

1. Uwidocznij korzyści

Copywriting produktowy, to inaczej przekonanie klienta do danego produktu. Aby taki produkt się sprzedał, to treść jego dotycząca nie powinna opierać się na jego cechach, ale korzyściach, jakie zyskasz dzięki niemu. Już sama treść ma sprzedać dany towar, żyli podkreślać jego potężną wartość w życiu każdego, kto go zdobędzie.

2. Bądź wiarygodny oczach innych

Podczas opisywania danego produktu, podkreślamy jak jest on doskonały jakościowo oraz inne parametry. Jednak, aby takie zdania przekonały do kupna, musza mieć uzasadnienie. Jeżeli np. dany towar przeszedł testy, należy zamieścić w treści ich wyniki. Bardzo ważne jest także korzystanie z cyfr, a nie z ich zapisów słownych

3. Działaj na wyobraźnię

Według badań, znaczne więcej osób kupi produkt, jeśli będzie w wstanie go dotknąć i wziąć do ręki niż ci, którzy zobaczą go tylko na zdjęciu. Jest to niezwykle trudne dla sklepów internetowych, ponieważ nie mają oni możliwości takich jak sklepy stacjonarne. Trzeba jednak umieć tak wpływać na wyobraźnię, aby klient czul w rękach pożądaną rzecz.

4. Pobudzaj zmysły

Słowa, to najlepszy sposób na pobudzenie zmysłów. Nawet, jeśli pochodzą one z „pustego emocjonalnie „komputera. Pamiętaj jednak, aby nie popaść w paranoję gdyż może się to skończyć tym, że klient nie będzie w stanie zrozumieć prezentowanej treści.

5. Udowodnij swoja rację

Mimo iż, posiadanie znajomych ma duży wpływ, to nieznajomych także bierzemy pod uwagę, dlatego w każdym opisie prezentowanego produktu powinien się znaleźć społeczny dowód słuszności, czyli zdjęcie zadowolonego klienta z danym produktem.