Dlaczego warto współpracować z agencją interaktywną?

Czy kiedykolwiek zadałeś sobie pytanie, „Po co mi Agencja Interaktywna?”, jeśli tak to ten tekst jest właśnie dla Ciebie. Poniżej znajdziesz krótki artykuł, dotyczący najczęstszych obaw dotyczących współpracy oraz korzyści wynikające z zatrudnienia Agencji Interaktywnej. Przeczytaj go koniecznie!

Ale ja mam już specjalistę od marketingu…
Zacznijmy od tego, że nawet najlepszy marketingowiec, zatrudniony w Twojej firmie, nie poradzi sobie z kompleksową obsługą wszystkich działań. Musisz zrozumieć, że jedna osoba fizycznie nie da rady przygotować pełnego projektu graficznego, następnie go zakodować, zoptymalizować, podłączyć wszystkie konieczne wtyczki, przeprowadzić konfigurację, usunąć ewentualne błędy i przetestować. Mało tego, obsługa firmowych kont w mediach społecznościowych, przygotowywanie unikalnej i angażującej treści, a następnie konfiguracja i przygotowanie reklam które będą wspierać promocję to ogromny katalog zadań. Niestety, ale takie działania wymagają pracy wielu osób. Zrozum, że podobnie jest z freelancerami, jednej osobie ciężko może być zrealizować kompleksową obsługę marketingową. Dlatego nie bez powodu, powstały więc agencje interaktywne, gdzie nad jednym projektem pracuje cały sztab ludzi. Oczywiście zatrudnienie freelancera może być idealnym rozwiązaniem do prowadzenia małych działań marketingowych, jak moderowanie strony na Facebooku, przygotowanie dedykowanych grafik lub projekt katalogu firmowego.

Rachunek ekonomiczny
Generalnie rzecz ujmując outsourcing skomplikowanych projektów jest powszechnym zjawiskiem w wielu firmach. Dlatego dzięki agencji interaktywnej możliwa jest redukcja kosztów wykonania projektu, bowiem nie musisz zatrudniać całego działu odpowiedzialnego za wykonanie, wdrożenie projektu, a następnie opiekę nad nim. Dodatkowo przekazanie części zadań odblokowuje pracowników, którzy dotychczas się tym zajmowali i pozwala zająć się innymi projektami. Ponadto nie każda firma potrzebuje działu marketingu by sprawnie działać, w wielu przypadkach do skutecznych działań promocyjnych wystarczy wsparcie Agencji przy konkretnych projektach lub przygotowanie strategii komunikacji. Przede wszystkim, wszystko zależy, jak duża konkurencja jest w danej branży oraz jak duży jest popyt na określony produkt bądź usługę.

Silny zespół
Przede wszystkim agencja interaktywna to zespół profesjonalistów, z różnych dziedzin. Pamiętaj, że nad sukcesem Twojego projektu pracuje wiele osób. W związku z tym każda z tych osób działająca przy Twoim projekcie oferuje wyjątkowe spojrzenie, dzięki temu proces rozwiązywania nawet najtrudniejszych zadań przebiega sprawnie.