Czy wiesz, że treść jest silnikiem strony?

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważna jest optymalizacja strony internetowej na poziomie kodu źródłowego. Równie ważna, a być może ważniejsza jest optymalizacja treści. Dziś dowiesz się jak pisać artykuły na stronie, aby miały moc SEO. Zapraszamy do lektury!

Jeśli sam nie umiesz, to zamów!

Copywriterzy mogą bez problemu przygotować dla Ciebie treść, ale Ty sam również możesz tego dokonać. Wystarczy, że poznasz podstawy, a zaoszczędzisz całkiem sporo pieniędzy. Koszt jednego artykułu typu Content Marketing to wydatek minimum 10 złotych netto za tysiąc znaków ze spacjami.

Układ i otoczka mają największe znaczenie

Twój artykuł powinien się dzielić na wstęp, rozwinięcie oraz zakończenie. Tekst powinien zostać podzielony na śródtytuły, które otagujesz znacznikami . Nigdy nie pisz tekstów na "znaki". Nie licz ich tylko wyczerp temat do końca. W tekście umieść grafiki, infografiki oraz materiały video. Podpisz je odpowiednio i zadbaj o ich optymalizację. Możesz zastosować linkowanie wewnętrzne, np: "Ważne w optymalizacji jest unikanie skomplikowanych plików flash, które utrudniają pozycjonowanie, a pisaliśmy o tym tutaj ", które przekieruje Twojego przeglądającego na inną podstronę z przygotowaną treścią typu Content Marketing.

Nie pisz jak w książce, tylko stwórz dzieło

Każdy Twój tekst powinien być maksymalnie rozbudowany i wyglądać jak referat lub felieton. Roboty Google uznają go za wartościowy i jeśli będzie zawierał kluczowe informacje o samej witrynie lub jej przeznaczeniu (tekst powinien opisywać tylko to, co jest związane z firmą lub witryną), sama strona może podskoczyć w wynikach wyszukiwania Google.

Marketing przyszłości

Content Marketing to zdecydowanie metoda przyszłości. Dzisiaj już ilość linków nie ma znaczenia, a ich moc. Podobnie jest z tekstami. Jakość "preclowa" już dawno odeszła w zapomnienie, a jej miejsce przejmuje treść specjalistyczna, która w niedalekiej przyszłości będzie najważniejszym filarem SEO.