E-sklep na abonament. Czy to się opłaca?

Zamówienie indywidualnego skryptu sklepu internetowego wraz z kanałami sprzedażowymi i aplikacjami mobilnymi to wydatek kilku tysięcy złotych. Do tego dochodzą unikalne opisy produktów i marketing. Często koszty są na tyle duże, że internauci rezygnują ze sprzedaży internetowej na korzyść stacjonarnej. Całkiem spora grupa wybiera jednak skrypty na abonament. Czy opłaca się tak startować? Naszym zdaniem tak i zaraz to udowodnimy.

44,99 a nie 5000 złotych

Mediana kosztów związana ze stworzeniem sklepu oscyluje w okół 5000 złotych. Podpisanie umowy abonamentowej z wydawcą skryptów sklepowych wydaje się więc rozsądne. W tych pieniądzach właściciel sklepu otrzymuje nie tylko gotową platformę sprzedażową, lecz również kilkanaście responsywnych szablonów do wyboru i w pełni zautomatyzowane systemy sprzedażowe. Koszt? Około 50 złotych netto miesięcznie.

Dla mobilnych

Ogromną zaletą sklepów abonamentowych jest fakt, że są one w pełni responsywne, a więc przygotowane na urządzenia mobilne. W praktyce oznacza to tyle, że Twoi klienci będą mogli kupować z poziomu smartfonów i tabletów, co kosztowałoby Cię dodatkowe kilkaset złotych, gdybyś zamówił indywidualny szablon od agencji. Warto dodać, że ilość szablonów zwiększa się z dnia na dzień, gdyż przybywa klientów decydujących się na abonament sklepowy

Dla amatorów i tych doświadczonych

Sklep na abonament to świetne rozwiązanie dla początkujących, jak również doświadczonych. Obydwie te grupy mają szansę zaoszczędzić z tym, że ci drudzy zapewne zdecydują się na kilka, a nie jeden sklep. Startując z pierwszym sklepem możemy zdobyć doświadczenie i zarobić pieniądze, aby w późniejszym czasie zdecydować się na skrypt indywidualny, dedykowany tylko nam.

A Wy? Kupiliście skrypt Waszego sklepu, czy płacicie miesięczny abonament? Piszcie pod tematem!