Wejdź - zobacz - kup - O opisach produktów słów kilka

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży, powinieneś zmodyfikować opisy produktów tak, aby sprzedawały się same. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek dotyczących tego zagadnienia. Zapraszamy do lektury.

Liczy się przejrzystość

Twój sklep powinien być przejrzysty, a opis produktu zawierać tylko niezbędne informacje. Powinieneś zadbać o merytorykę i technikę tekstu opisowego. Nie stosuj żadnych technik marketingu, tylko przedstaw dowody na tezę, że Twój produkt jest lepszy, niż dzieło konkurencji.

Zdjęcie mówi więcej, niż opis produktu

Jako, że internauci lubią skanować strony i omijać tekst z daleka, tutaj czeka na Ciebie szansa. Przygotuj infografiki, które udowodnią klientom, że Twój produkt jest lepszy od konkurencji. Zadbaj o takie budowanie tekstu, aby był naszpikowany liczbami i statystykami, jak na przykład:

Olej z Moreli:

- wystarczy jedna kropla, aby usmażyć miękki schab,

- butelka starcza na 3 miesiące!

- zawiera kwasy Omega 3 budujące naturalną odporność.

Jeśli dołączysz do tekstu odpowiednią grafikę, to Twój produkt sprzeda się bardzo szybko.

Każdy klient chce wejść do sklepu, odszukać produkt i zapłacić za niego. Stosując się do powyższych rad na pewno zwiększysz sprzedaż. Musisz tylko pamiętać, że opisy nie będą Ci służyć wiecznie. Zmieniaj je od czasu do czasu aby roboty wyszukiwarki Google szybciej podnosiły Twoją stronę w wynikach wyszukiwania.