H1 - narzędzie pozycjonerskie dla kumatych

W dobie popularyzacji Content Marketingu bardzo wiele pisze się o znacznikach . Ich zadaniem jest wyróżnienie nagłówka, co ma w efekcie zagwarantować szybszą i lepszą indeksację wpisu na stronie. Osoby prowadzące blogi (blogerzy) bardzo aktywnie pracują na znacznikach , ponieważ dzięki odpowiedniej ich manipulacji mogą stworzyć taki artykuł, który będzie wysoko w Google bez konieczności linkowania. W sieci zadawane jest pytanie o najważniejszy znacznik,

. Ma on największą moc, lecz trzeba wiedzieć, jak z niego korzystać. Innymi słowy - to narzędzie dla kumatych, bo może bardzo pomóc, a może też zdegradować pozycję naszej strony. Co warto o nim wiedzieć? O tym napisaliśmy poniżej.

H1 - największe wyróżnienie

Wyróżniamy aż sześć poziomów znacznika począwszy od

, a skończywszy na

. Im mniejsza liczba przy literze "H", tym większe znaczenie dla tekstu będzie miał okodowany fragment tekstu. Zazwyczaj koduje się śródtytuły występujące w treści, aby zasugerować robotom Google ich wartość. Poniżej przykład:

 

Odchudzanie: Co warto o nim wiedzieć?

 

Pod takim tytułem umieszcza się treść właściwą, a jeżeli tekst ma kilka śródtytułów, to również możemy je okodować. Czasem można skorzystać z kilku rodzajów znacznika, a bywa tak, że kodujemy tylko

lub

. Wszystko zależy od celu.

Czy mogę użyć w treści tylko znaczników

?

Tak, możesz tak zrobić, lecz będzie to obarczone sporym ryzykiem. Musisz wiedzieć, że jakość tekstu ma ogromne znaczenie dla pozycjonowania. Treść nie powinna być plagiatem, powieleniem czy przeredagowaniem. Musi być tekstem unikalnym wraz z okodowanymi częściami, które będą naprowadzać roboty Google na właściwy odbiór witryny. Wszystkim początkującym odradzamy stosowanie samego znacznika

, ponieważ może wywołać dziwne wahania pozycji witryny. Przy stabilnej pozycji od tygodni lub miesięcy (stabilna pozycja oznacza TOP10) możemy raz na jakiś czas pozwolić sobie na artykuł z dwoma, trzema znacznikami

i nasza pozycja powinna wzrosnąć.

H1 to narzędzie pozycjonerskie dla kumatych i choć nie rozwinęliśmy tematu do końca mamy nadzieję, że zainteresujecie się Content Marketingiem. To obecnie najlepsza metoda pozycjonowania, która pozwala na oszczędność pomimo ogromu pracy, jakiej wymaga. Jeśli macie do nas pytania, to chętnie udzielimy odpowiedzi pod tematem!