Marketing w Internecie - przed czym się bronić? cz.2

Kto mieczem wojuje - ten od miecza ginie. To przysłowie świetnie sprawdza się w odniesieniu do pozycjonowania. Marketing internetowy pełen jest możliwości i nie trzeba wiele, aby odnieść sukces. Z drugiej strony nie trzeba też wiele, aby w sposób wręcz głupi stracić cały dorobek. Dziś dowiesz się przed czym musisz się bronić zaczynając karierę w Internecie. Pełno tu oszustów, choć nie brakuje rzetelnych firm. Bazując na naszym doświadczeniu przedstawimy Ci w punktach, na co musisz uważać.

1. Ceny usług

Niepokojącym zjawiskiem są zaniżane ceny usług marketingowych. Naprawdę sporo firm próbuje złapać w ten sposób klienta nie wiedząc, że bardzo mu szkodzą. Znamy wiele osób, które zraziły się do Internetu tylko dlatego, że firma X chciała zarobić 50 złotych na produkcie, którego nawet nie miała w ofercie. Uważaj zatem na tanie mailingi, które w większości przypadków są kradzionymi bazami. Nie są legalne i reklamując się w ten sposób możesz mieć problemy.

2. Innowacja, nowatorstwo, tęcza efektów

Bądźmy poważni - oprócz skutecznego mailingu i reklam AdWords trudno o innowacje i nowatorstwo w kwestii reklamy. Niestety, ale w ten sposób promowane są usługi, które tylko kosztują dużo, a dają znikome efekty. Mowa o wszystkich usługach, gdzie w tytule występuje słowo "innowacyjna" lub "nowatorska". Wiele firm naraziło się nie tylko klientom takim zachowaniem, ale też specjalistom z firmy Google. 

Kto mieczem wojuje - ten od miecza ginie. To przysłowie świetnie sprawdza się w odniesieniu do pozycjonowania. Marketing internetowy pełen jest możliwości i nie trzeba wiele, aby odnieść sukces. Z drugiej strony nie trzeba też wiele, aby w sposób wręcz głupi stracić cały dorobek. Dziś dowiesz się przed czym musisz się bronić zaczynając karierę w Internecie. Pełno tu oszustów, choć nie brakuje rzetelnych firm. Bazując na naszym doświadczeniu przedstawimy Ci w punktach, na co musisz uważać.

3. Aukcje i ogłoszenia

Zdecydowanie nie polecamy Ci aukcji, bo poważne firmy się tam nie reklamują. Jeśli jednak już musisz skorzystać z Allegro, to sprawdź profil sprzedawcy. Bacznie obserwuj, jakie ma komentarze, czy nie zostały przypadkiem kupione i jaką mają średnią ocen. Wybadajcie, jakie usługi firma oferowała wcześniej i czy robi to nadal. Jeżeli będziesz miał odrobinę szczęścia - znajdziesz uczciwego sprzedawcę.

Uważaj, gdy coś Ci się wydaje zbyt proste

Staraj się dopytywać o każdą usługę, a najlepiej - proś o portfolio i dowód, że metoda reklamy naprawdę działa. Chodzi przecież o Twoje pieniądze i zrozumienie tego, jak funkcjonuje Internet.

A Wy? Jakie macie rady dla "świeżaków" w sieci? Piszcie pod tematem!