Zapewne domyślasz się, że możliwości reklamy jest coraz więcej. Kiedyś popularne były wpisy w katalogach, później przyszła era mailingu, a dziś mamy do wyboru nie kilka, ale dziesiątki skutecznych metod reklamy. Na początku promocji zazwyczaj nie skupiasz się na metodzie, bo chciałbyś tylko efektu. Dopiero z czasem dopasowujesz strategię do swojej strony, szukasz możliwości pozyskania mocnych linków i zaczynasz interesować się pozycjonowaniem. Dziś dowiesz się jakie masz możliwości, aby skutecznie się reklamować.
Mailing lub AdWords
W przypadku strony, która sprzedaje produkty lub usługi celem będzie klient. Możesz go pozyskać na wiele sposobów, choć najlepszym będzie kampania Google AdWords. Wiemy jednak, że na początku nie będziesz miał odpowiednich funduszy na ten cel, dlatego możesz skorzystać z alternatywnej opcji - mailingu. Nie radzimy Ci jednak korzystania z aukcji, gdzie trudno o uczciwych ludzi. Skorzystaj z oferty agencji interaktywnej, która za około 400 - 500 złotych zaoferuje Ci bazę około 100 000 unikalnych adresów email.
Pozycjonowanie
Nie chcieliśmy, ale musieliśmy o nim wspomnieć. To zdecydowanie najlepsza forma reklamy, ale aby znaleźć się w TOP10 potrzeba naprawdę sporo czasu i sporo zdrowia. Bazując na Content Marketingu możesz wyprowadzić witrynę bardzo wysoko, ale nie możesz zapominać o nauce i obserwowaniu statystyk w Google Webmasters Tools. Zdecydowanie się na pomoc agencji SEO będzie Cię kosztować kilkaset złotych miesięcznie, a czas potrzeby do widocznych efektów będzie oscylował w okół 90-120 dni.
Marketing szeptany i prowadzenie strony firmowej na FB
Bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami jest bardzo ważny z punktu widzenia psychologii sprzedaży. Prowadzenie profilu na dużym forum i Facebook może Ci bardzo pomóc. Jeśli zbudujesz w okół siebie aurę ciekawości, będziesz uważany za człowieka poważnego, lecz z poczuciem humoru - musiałoby się stać coś niedobrego, abyś nie odniósł sukcesu.
Podaliśmy trzy najpopularniejsze sposoby na w miarę tani marketing. Jeśli to ciągle dla Ciebie mało, a chcesz poznać inne - zapraszamy do drugiej części naszej lektury.