Konwersja strony internetowej - na co zwrócić uwagę? cz.2

Konwersja strony internetowej ma ogromny wpływ na sprzedaż. Firmy, które chcą odnieść sukces w Internecie muszą wydać krocie na reklamy, ale często zapominają o swojej stronie, która powinna być dedykowana klientowi. Możemy zdobyć ruch i przekierować go na naszą stronę, lecz to czy sprzedamy produkt zależy już tylko od nas. Jeśli nie czytaliście pierwszej części naszego wpisu o konwersji, to zachęcamy do jej lektury. Poniżej druga część.

Remarketing

Powiązany z Google AdWords Remarketing to wspaniały sposób na przekierowanie ruchu. Działa na zasadzie wyświetlania się reklam w blokach na stronach, które korzystają z AdWords lub AdSense. Zapisując się do programu możemy liczyć na to, że na obcej stronie internetowej będzie widnieć nasza reklama i jeśli ktoś w nią kliknie - zostanie przekierowany do konkretnego produktu.

Rozszerzenie reklam AdWords

Wiele firm nie szuka innowacji, dlatego traktuje swoje reklamy po macoszemu. Uważamy, ba! Jesteśmy przekonani, że rozszerzenie reklam AdWords może dać wspaniałe rezultaty. Nie wolno się zamykać na jedną frazę i nie powinno się rezygnować z testowania Google AdWords. Korzystając z planera słów kluczowych można w sprytny sposób przygotować frazy tak, aby były konkurencyjne, zwiększały współczynnik konwersji i generowały klikalność (CTR).

Pora dnia

Na konwersję spory wpływ ma pora dnia wyświetlania się reklamy. Jeżeli prowadzimy sklep, to reklama nocą niekoniecznie musi mieć sens. Zaleca się balansowanie czasem emisji reklam, aby mieć porównanie. Tak robi coraz więcej firm, które uznały, że na reklamie całodobowej sporo straciły.

Współczynnik konwersji ma ogromny wpływ na sprzedaż, dlatego zachęcamy, aby zainteresować się nie tylko AdWords, ale też User Experiences. Jeśli macie swoje przemyślenia na ten temat, to podzielcie się nimi w komentarzach.