Dlaczego warto się pozycjonować w Google?

Wyszukiwarka Google to skrypt, z którego korzysta ponad 90% polskich internautów. To dobitnie pokazuje, że ją lubimy i ufamy jej wynikom wyszukiwania. W chwili obecnej trudno o zyskanie większej ilości klientów, niż poprzez wejścia z wyników wyszukiwania Google.

Lubimy szukać

156,8 milionów zapytań miesięcznie na osobę - tyle razy Polacy wpisują frazę do wyszukiwarki Google. To pokazuje, że w ciągu ostatnich 30 dni szukaliśmy ponad 150 milionów produktów, zapytań, odpowiedzi lub informacji. Polacy uwielbiają szukać i robią to przy pomocy Google.

Ufamy Google

86% internautów bardziej ufa wynikom SEO, niż reklamom typu Pay Per Click. To również efekt globalizacji marki Google, którą znają wszyscy Polacy i większość ludzi na świecie. Ze statystyk wynika, że pierwszą stroną jaką uruchamiamy na nowej przeglądarce jest Google.com.

Wysoka pozycja w Google - wysokie zyski?

Środowisko SEO dąży do wysokich pozycji w Google, bo przekładają się one na ilość wejść na stronę reklamowaną. W chwili obecnej trudno o popularniejszą wyszukiwarkę, a skoro efekty pozycjonowania w Google są tak dobre i budują tak olbrzymią konkurencję - wysoka pozycja w TOP10 jest gwarantem maksymalizacji zysków.

Choć pozycjonowanie w Google do łatwych nie należy, warto chociaż spróbować. Korzyści płynące z wysokiej pozycji często przyprawiają o zawrót głowy.