3 powody, dla których warto łączyć AdWords z SEO

Nie ma lepszej metody na promocję w sieci, niż połączenie dwóch stylów marketingu. Google AdWords pozwala na natychmiastowy napływ klientów, zaś kompleksowe pozycjonowanie na budowanie pozycji w wyszukiwarce. Choć do niedawna było to rzadkością, dziś całkiem sporo firm łączy obydwa style aby maksymalizować efekty. Choć inwestycja wymaga sporych nakładów finansowych, poniżej 3 powody dla których warto wydać te pieniądze na reklamę.

Efekty masz od razu

Rozpoczęcie kampanii Google AdWords da Ci efekty niemal od razu. Jeśli wybierzesz doświadczonego specjalistę od SEM, to przygotuje on dla Ciebie kreację i poprowadzi przez początkowy etap promocji. W tym samym czasie powinieneś się skupić na ofercie strony, aby przekierowany z Google ruch zapewnił Ci pierwsze zyski.

Bardziej skuteczne pozycjonowanie

Jednoczesne prowadzenie kampanii AdWords wraz z pozycjonowaniem przyspieszy proces SEO. Warto poczytać nieco o Content Marketingu, który jeszcze bardziej zwiększy efektywność reklamy. Jeśli przypuszczałeś, że bez AdWords Twoje SEO zajmie 3 miesiące, to połączenie obydwu metod może skrócić ten czas do 45-60 dni.

Zarabiasz od początku

Ten aspekt tyczy się sklepów internetowych oraz platform e-commerce. Poprzez AdWords i odrobinę zabiegów marketingowych możesz zacząć zarabiać poważne pieniądze. Zanim efekty pozycjonowania będą zadowalające, Twoja firma zacznie zarabiać. Z zarobionych pieniędzy utrzymasz pozycjonera oraz swoje reklamy AdWords.

Nie ma skuteczniejszej reklamy od połączenia AdWords z SEO. Zachęcamy do dyskusji pod tematem.